AmendIcons
Monday, August 14, 2006
  With sympathies to the Grossman Family


Uri Grossman, son of renowned Israeli writer David Grossman, was killed in a missile/tank hit.
He was supposed to celebrate his 21st birthday within 2 weeks.
A day earlier, his father called in a press conference together with fellow writers Amos Oz and A.B. Yehoshua to voice their call to end this war.



עדכון אחרון - 21:37 13/08/06


סמ"ר אורי גרוסמן


בן 20 ממבשרת ציון

סמ"ר אורי גרוסמן, בנו של הסופר דויד גרוסמן, נהרג מפגיעת טיל נ"ט בטנק מרכבה. בהודעה שפירסמה משפחתו נאמר: "אורי גרוסמן, נולד ב-27 באוגוסט 1985 והיה אמור לחגוג את יום הולדתו ה-21 בעוד כשבועיים. אורי למד בבית הספר הניסויי בירושלים, התגייס לחיל השריון, והגשים את שאיפתו להיות מפקד טנק. הוא עמד להשתחרר בנובמבר הקרוב, לצאת לטייל בעולם, ואחר כך ללמוד תיאטרון. ביום שישי בערב הוא שוחח בטלפון מלבנון עם ההורים ועם אחותו. הוא שמח שהתקבלה החלטה על הפסקת אש. הוא הבטיח שאת ארוחת ליל שבת הבאה יאכל בבית. אורי גרוסמן הוא בן לדויד ולמיכל גרוסמן ואח ליונתן ולרותי. היה בעל חוש הומור משגע וכשרון למשחק. היתה לו נשמה גדולה ומלאת חיים ורגש".

אורי גרוסמן נהרג יחד עם קצין ושני חיילים נוספים באזור חירבת כסיף שבגזרה המרכזית. הוא היה מפקד טנק, וצורף לצוות של מפקד הפלוגה, סרן בניה ריין מקרני שומרון, ונהרג יחד עמו.

הסופר דויד גרוסמן יצא ביום חמישי במסיבת עיתונאים בקריאה פומבית להשגת פתרון דיפלומטי ולסיום המלחמה, יחד עם הסופרים עמוס עוז וא.ב. יהושע. גרוסמן אמר כי המשך המלחמה מסכן את ישראל ומחזקת את חיזבאללה. "האינטרס של החיזבאללה הוא להעמיק את השקיעה שלנו בלבנון", אמר, "את המצב האסוני הזה אפשר למנוע ברגעים אלה ממש". הוא טען כי "מנהיגי צבא ומדינה חייבים לזהות את הרגע שבו ישיגו את מרב ההישגים עבור עמם. נדמה לי שאנחנו נמצאים כבר אחרי הרגע הזה, ומידרדרים במדרון, אבל גם למדרון יש נקודות שונות ואפשר לעצור לפני התהום".

סגור חלון
 
Comments: Post a Comment



<< Home

This blog is part of the AmendIcons project, taking place at the Makor gallery/ 92 Street Y New York in July-August 2006.

* {Icons designed to improve, to remove faults and errors, to alter, to enrich, to change for better}

The content in this blog is solely posted and maintained by the blog's moderator, Shiri Sandler, and is a reflection of thought.

De-Aesthetisizing a war

~aPE-gIRL~

{Hear evil, See evil, Deflect evil}

ARCHIVES
July 2006 / August 2006 / September 2006 /


Powered by Blogger